اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

آیین تجلیل از جوانان برتر استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد + معرفی برگزیدگان

  • کد خبر: ۲۱۶۸۱۳
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
آیین تجلیل از جوانان برتر استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد + معرفی برگزیدگان
در آیین معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان خراسان رضوی، ۳۰ جوان برگزیده در ۱۰ زمینه تخصصی مختلف معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر روز دوشنبه، 21اسفند، آیین معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ در شرایطی برگزار شد که برخلاف رویداد سال گذشته و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان، دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از این برنامه میزبانی کرد. از حدود ساعت ۹ صبح، مهمانان برنامه مشتمل بر نامزد‌های جوان در ۱۰ عرصه تعیین شده به همراه جمعی از مسئولان، رفته رفته از راه رسیدند تا اینکه حوالی ساعت ۱۰ صبح، مراسم به صورت رسمی با تلاوت قرآن کریم توسط قاری نوجوان آغاز شد.

معرفی ۱۵۰ نامزد برای تعیین منتخبان

پس از تلاوت قرآن کریم، علیرضا تاج‌‎فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان در سخنانی تصریح کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان از طریق بازوی معاونت جوانان خود، متمرکز بر تسهیلگری برای حل مشکلاتی است که امروزه جوانان استان با آن دست به گریبان هستند.

وی افزود: در بحث سمن‌‎ها حوزه ازدواج، مسکن و همه عرصه‌‎هایی که می‌‎تواند گره از کار جوانان این شهر و استان باز کند، مورد توجه ماست و از این بین، یکی از برنامه‌‎های محوری که ماهیت تشویقی دارد، همین مراسم معرفی و تجلیل از جوانان برتر استان در هر سال است.

به گفته وی، در ۱۰ رشته جداگانه مشتمل بر فعالان عرصه قرآن و خدام اهل بیت (ع)، فیلم، ادبیات، کارآفرینی، ورزش، حوزه‌‎های جهادی، فعالیت‌‎های اجتماعی، زمینه‌‎های دانش‌بنیان، موسیقی و کنشگران رسانه و فضای مجازی، بیش از ۱۵۰ نامزد منتخب به دبیرخانه مراسم معرفی شدند و از این شمار، ۳۰ نفر در مرحله آخر تجلیل خواهند شد.

تاج‌‎فیروز ادامه داد: ما از ۱۶ دستگاه مختلف درخواست کردیم که جوانان برتر را براساس شاخص‌‎هایی که از پیش اعلام کرده بودیم، به ما معرفی کنند. ۷۰ نفر داور نیز از همین سازمان‌‎ها برگزیده شدند و پس از ثبت‌نام در سایت وزارت ورزش، مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند تا کیفیت دقیق مهارت‌ها و تخصص‎شان معلوم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد این اداره هیچ دخل و تصرفی در انتخاب جوانان برتر استان نداشته است و سرتاسر فرآیند سنجش توسط همین داوران برگزیده صورت می‌‎گیرد.

فهرست برگزیدگان

پس از سخنرانی آیت‌‎الله سیداحمد علم ‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، ۳۰ جوان برگزیده استان در هر بخش معرفی شدند. در بخش فعالیت‌‎های قرآنی و خدمت به اهل بیت (ع)، هادی اسفیدانی و حامد علیزاده مرغزاری به همراه رؤیا فضائلی طرقی، در بخش فیلم هادی شیبانی، احسان صبوری و محمدصادق رمضانی ‎مقدم، در بخش ادبیات اسماعیل هاشم‌آبادی و محسن ذوالفقاری به همراه مهناز کوشکی، در بخش کارآفرینی سیدفرید خبازی خادر و مجتبی رضاپور به همراه مرضیه‌‎سادات موسوی‌‎نسب، در بخش ورزش هادی خوش‌‎اقبال به همراه مهناز حسن‌زاده و زینب مرویان حسینی، در بخش فعالیت‌‎های جهادی سجاد سهیلی، مرتضی گیاهی و ایمان رحیمی خشت، در حوزه فعالیت‌‎های اجتماعی امید هنرمندی شاندیز، حسین حقی سگزآبادی به همراه مریم کوره‎پز، در حوزه‌‎های دانش‌‎بنیان  محمدرضا صفری، محمدجواد سروقدی به همراه منصوره جعفری اسفاد، در حوزه موسیقی سیدپدرام خلیق، علی پورعطایی و مبین دریور و به عنوان کنشگران رسانه و فضای مجازی هم نوید سرادار، سیدرضا امیری بایگی و سیدعباس مندی الموسوی به عنوان جوانان برتر استان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->